Nu jävlar, dag 1:

Dag 1 – en bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – en person jag vill träffa just nu.

Dag 3- innehållet i min väska
Dag 6 - den typ av kille jag faller för
Dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
Dag 14 – någonting jag ångrar.
Dag 15 – min favorit årstid och varför.
Dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – vad jag åt idag.
Dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
Dag 19 – min favorit film.
Dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
Dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 23 – mitt favoritprogram och varför.

Dag 24 – min favorithögtid.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

1,
Jag heter Felicia Börjesson hehe..
2, ... Men alla kallar mig felle :D
3, Mina favorit färger är ljusblå och ljusgrön
4,
Jag gillar thaimat, eller?
5, Jag längtar så sjukt tills jag blir 18, och får ta körkort!!
6, Jag ska bli polis när jag blir stor :)
7, Jag tycker inte om skolan, men mina betyg är ändå hyfsat ok
8, Jag är helsvensk, och naturligt blond med buna ögon jaaaaa
9, Jag älskar när folk ser upp till en!
10,
Jag är nöjd med mitt liv, och med mig själv!




Bitches talk shit cause they don't know me, truth is if a had a dick , they'd be the first to blow me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0