lhykjsgd

Åååh har precis tagit värsta mys duschen! Så kommer jag ut ur badrummet och så är de svinkallt så tror jag att jag har feber och ligger och fryser och massa, så går jag till köket SÅ ÄR VERANDA DÖRREN ÖPPEN, ska jag ha ihjäl någon?!
Grrrr
Snart kommer niclas hit och myser, har kvar lite BJ från igår också som vi kan gotta oss med hihi
Fast är riktigt sugen på thaimat eller kebabrullä, hååå livet suger!
Puss på er






A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words


Kommentarer
Postat av: E B B I E

Hej! Har startat en tävling på bloggen där jag lottar ut ett iphoneskal. Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med, länka på din blogg vilket skal du är intresserad av och länka min blogg!

Kom direkt till inlägget här:

http://ebbie.blogg.se/2011/october/lottar-ut-ett-iphoneskal.html#comment



Kram & Lycka till!

2011-10-12 @ 15:47:30
URL: http://ebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0