Jag vet att du sover, känner värmen från dig, bara lukten gör mig svag.

Hej!
Sitter och försöker fixa en ny e-mail för kommer inte ihåg lösenordet..... Och dricker varm o'boy med marshmallows ( stavning..?)
Ahja, igår så vann jag ju såklart på bowlingen...? Nej jag suger på de :(
Vi lät pappa vinna för att han fyllde år såklart ;)

Fyfan va mätt jag blev nu haha, känns som om jag ska spyyyyy
Hahahaha och läste igår på facebook om ett "slagsmål" haha på BUSS hahaha, vet inte vilka de va, men pinsamt iallafall!
Nu ska jag fräscha upp mig lite och dra på mig kläder
Sen ikväll blir de en hemlis! Hhii
Puss på er




BYTER BLOGG IDAG ELLER IMON, SÅ BLIR INGEN MER BLOGGNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0