I was going to make a gay joke, butt fuck it!!

Haha rubriken ;)
Har precis fixat klart mig typ för utgåååång, tar bussen om en timme så har inget att göra....
Lyssnar faktiskt på sofijah, ni vet hon som sjunger bara om typ att hon mår dåligt haha
Men låten "det finaste jag vet" är så söööööt hihi
Iallafall, här får ni lite bilder på hur jag ser ut ikväll :)
Ingen speciell outfit höhö

Vad tycker ni om rosa läppstift..? Hmmmm


Dubbelhaka då? Jag är sniiiiiiiiggg





jag känner en känsla jag aldrig tidigare känt
genom att se dig, håller du ett ljus inom mig tänt
den lågan som brinner, låt den aldrig brinna ut
jag vill inte att sån här kärlek, ska ta slut
du är den finaste gud skapat
du är en ängel på jorden
att jag tycker om dig mycket tro på dom orden
känslorna är gränslösa, jag vill ha dig här nu
det jag säger är äkta, det jag säger är sant
jag skulle kunna klättra över berg, fast även om de är brant
det betyder så mycket att få bara nära dig
för du är den ända på jorden som förstår sig på mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla go är du haha!

2011-10-08 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0